..ja tänään saapui maailmaan uusi ihmislapsi, pieni poika..kooltaan 50 senttiä miehekästä mittaa ja painoa ihan hitusen päälle 3400. Tummaa hiuspörröä piisasi pienellä herralla.. nyt jo pian 12 tuntia ikää toisella.. 

 

Tuli kyllä semmoinen haikea kaipaava fiilis.. Olen nyt täti kuudelle kullanmurulle ja seitsemäskin on jo hyvää vauhtia matkalla maailmaan..

 

Minäkin..vielä joskus? Nyt, kun on oksettava olo koko ajan, mikälie mahatauti yrittää iskeä päälle, niin mietin vaan sitä pahoinvoinnin mahdollisuutta.. ja sitä, kuinka inhottavaa oksentaminen on. Mr B onneksi näyttää kykenevän piteleen mun hiuksia ja silittää selkää samaan aikaan mun mä tyhjennän sisuskalujani porsliini uumeniin.. Hmm.. 

 

Painonpudotus on käynnissä, yritän liikkuakin.. tän vuoden puolella olen ollut aika mallikas.. 2 lenkkiä ja yksi uimakerta.. ja vasta 4 päivää menty.. Hyvä tästä tulee. Kymppi pois vain pian!! Parhaani aion antaa itsestäni irti saavuttaakseni tuloksia... matka jatkukoon..